marți, 22 ianuarie 2013

Timp.

 “Toate trec, asa se spune, dar nimic nu trece fara sa lase urme..”

   Si-au trecut anii lasand in urma lor o sumedenie de amintiri placute care ne leaga fie ca vrem,fie ca nu de persoanele alaturi de care le-am trait.Ne leaga strans si atunci cand totul se schimba,ajungi sa te intrebi daca pur si simplu timpul a facut ca asta sa se intample sau doar noi...un mare gol in sufletul nostru isi face tot mai mult loc,iar lipsa persoanelor dragi,cuvintelor induiosatoare..se simte cel mai mult..
    M-am schimbat.Ma uit in oglinda si nu ma mai recunosc,atat fizic cat si psihic.Sunt o alta eu,si nu sunt singura care observa asta,dar tind sa cred ca am destule motive pentru care sa o fac.Nu m-am schimbat in rau,dar nu mai sunt eu,care obisnuiam sa fiu.
  Ne-am schimbat cu totii defapt.Suntem mai mari,maturi,incepem sa luam decizii importante pentru viitorul nostru,dar oare toata aceasta continua schimbare ar trebui sa ne afecteze?Sa afecteze relatiile cu cei din jur?...Mi-e dor,mie foarte dor de cei pe care obisnuiam sa-i numesc priteni din tot sufletul,mi-e dor sa stiu ca orice ar fi cineva va fi langa mine iar toate aceste diferente care poate imi iasa mai mult in cale doar pentru ca mi-e dor,ma fac sa-mi fie si mai dor...Si tare as vrea sa stiu ce...ce este defapt..


          E TOTUL MINUNAT ACUM !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu